Spoločnosť CTN NETWORK, s.r.o. vykonáva technické a servisné zásahy v priestoroch technického pracoviska – Na Priehon 82, Nitra. Sme pripravení poradiť si s bežnými problémami a poruchami software a hardware, ktoré sa vyskytujú v bežnej prevádzke spoločnosti. Havarijné situácie najčastejšie riešime okamžitou výmenou a rýchlym obnovením prevádzky zariadenia (pracovnej stanice, servera atď…) Okrem technického pracoviska máme k dispozícii aj mobilné technické skupiny, schopné riešiť problém priamo na mieste – u zákazníka. V prípade zmluvných klientov je servisný zásah „on site“ – teda priamo u klienta samozrejmosťou. Zmluvní klienti okrem toho získavajú niekoľko ďalších výhod, akými sú:
- nástup technickej skupiny „on site“ do 3 hodín od ohlásenia problému
- zmluvné zľavy z poskytovaných služieb až do výšky 30 percent
- bezplatnú telefonickú pomoc a podporu
- výhodu takzvaného „lokálneho technika“. Jenotliví zmluvní partneri majú k dispozícii konkrétneho technika, resp. technickú skupinu, čím sa najmä pri pravidelných a viacnásobných zásahoch vytvára lepšia informovanosť o daných problémoch na obidvoch stranách – u klienta aj u technickej skupiny